O le sima, o le taimi ua tuanai ma le taimi nei

tala

O le sima, o le taimi ua tuanai ma le taimi nei

1940 na maua ai o keramika capacitors ua avea nei ma autu tele mea BaTiO3 (barium titanate) ma tuʻua, ona o keramika capacitors mafai ona avea ma tele lautele o vevela, keramika capacitors mo uma amata laiti ma feololo-tele pisinisi, o le saʻo e matua maualuga i totonu o le militeli meafaigaluega faaeletonika. faataamilo 1960 ma laminated keramika capacitor amata atiaʻe o se oloa. I le 1970, ma le hybrid IC, se komepiuta feaveaʻi, o le alualu i luma o mea faaeletonika meafaigaluega foi atiina ae vave ma avea ma taua eletise ma faaeletonika vaega. Nei atoa. maketi o dielectric capacitors keramika capacitors, o le numera o lata i le 70%.

O mea e faʻaaoga ai le eletise e faʻaaogaina muamua i le ceramics ceramic, o lona fausaga faavae o le eletise i totonu o le eletise ma le gaogao o mea. O loʻo i ai le tele o ituaiga o mea e gaosia i le suka, oloa eletise, aua latou te manatu e le afaina, ae maise lava pe a maeʻa le maualuga o le eletene lelei. o loʻo faʻaaogaina nei le dioxide o le titanium, calcium, zirconium, ma isi mea. Camara capacitors ma isi taʻavale, faʻatusatusa i le laʻititi, tele gafatia, lelei le teteʻe i le vevela, talafeagai mo le tele o le gaosiga ma tau maualalo.

O le kamupani (HVC) o le eletise eletise i luga o le sima e mafai ona faʻaaogaina le militeli i le maualuga ma le tele o uiga masani. E mafai ona tatou maua le maualuga o le 1kV i le 60kV sima capacities, ma o le ultra maualuga e oʻo ai i le 1000KHZ o se oloa mai le laser gene generator laser, X-RAY masini, masini CT, mea e siakiina ma meafaigaluega, fua afi, afi afi, voltage generator (voltage generator Marx generator), transformers, eletise eletise eletise, faamamaina, masini eletise eletise ma isi masini o meafaigaluega taua.

Mo nisi faʻamatalaga, faʻamolemole asiasi i la matou Upega Tafaʻilagi: www.h-caps.com.

Muamua:I sosoo ai:P

vaega

tala

FAAFESOOTAI MATOU

Faʻafesoʻotaʻi: Department Sales

Telefoni: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

Email: [imeli puipuia]

Faʻaopopo: 9B2, TianXiang Fale, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C