X-ray machine, eletise eletise eletise tusi CT machi

tala

X-ray machine, eletise eletise eletise tusi CT machi

 

Masini eletise X-ray, maualuga volitiga capacitor keramika faʻailoga masini CT

 

x-ray machine machine, o se au o mea sili ona taua faafomai e sili ona masani ona faaaoga. O nei mea gaosi meafaigaluega o loʻo gaosia nei i le taimi nei, e le gata ua faaopoopoina i taimi uma le manao e amata se kamupani fou, fafo ma sili atu foi. Ae, o le maualuga Ole tau o lenei masini, o le faʻaaogaina o le Shique e ala i le malosi o eletise eletise eletise o le eletise eletise eletise eletise, o le Chuck of capacitors, capacitors power eletise sima capacitors (voltage capacitors) o faafitauli e aʻafia ai le faʻaaogaina o masini.

 

E pei ona latou fai mai, ona o le tele o gaosiga, tauvaga i fafo ma fafo e tele, lea e masani ona manao ai tagata e faʻaitiitia le tau. Ae mo le 'ai, o nisi mea e le mafai ona' ai, kamupani vaʻavaʻa, o le tau e saʻo, latou te tausisia le lelei faigata ona fai.

 

O a tatou kamupani autu e lua, mo se faataitaiga: o tagata aupito sili ona taua, ioe, o uo a Philips. Tagata faigaluega ma le maualuga o le televise o le sima (eletise eletise, voltage capacitors), o le malosi o le malosi o le sima, Chuck of capacitors, high O le tele o le maliega i tulaga faa-Siamani, o le maualuga o le eletise o le eletise o le eletise (eletise eletise) (, eletise eletise eletise, malosi o le eletise, o le Chuck of capacitors, high-pressure eletise malosi), o le voltage of pulse o le 1.5 taimi o voltage fuainumera, ma o Siamani masani o 2 taimi.Lelei Philips e foliga faigofie, ae o le mea moni e faigata: i le mea moni, e maualuga lava le maualuga maualuga.Philips faʻamautinoa e tuʻuina atu mea nei: o le ola o le tau maualalo o 10 tausaga.

 

Ma o tagata faatau fale, mo se faʻataʻitaʻiga, o se fale gaosiga o Continental, faʻatau ituaiga uma o feutagaiga, o le ulu o le tagata lava ia e tusa ai ma le tau, i o latou mata, o le tau o se laina eletise, ae le o se tau aoga, e le o se auala i le gaosiga Aʻo faʻatatau i le aoga aoga o le oloa, aua e te popole ia i latou.

 

I le ono masina talu ona maeʻa le suʻega, e faamanatu mai ai ia i matou: oloa o le maualuga eletise gaosimea (eletise eletise, eletise eletise eletise, gafatia o le malosi o mea taulima, le Chuck of capacitors, maualuga O le malosi o le malosiaga o le Fengyun, o le siisii ​​luga o le uluai kopi i le 81 MM lenei 30MM, ina ia mafai ai e le tagata ona faʻaaogaina se mea e faʻaaogaina. Philips test of aging, e leʻi foliga mai e pei o se aloiafi. O le mea moni, o tau e faʻafetaui pe tusa ma le tolu tala. Ae le o tagata o loʻo i ai fale, aua latou te manatu o le faʻaaogaina o le masini e lelei - ona e le tele le taimi e faia ai O le mea lea, faʻaopoopo pe a uma le maualuga o le eletise galala (gaosi eletise, eletise eletise eletise, gaosi eletise eletise), o le Chuck of capacitors, strong capacitors capacitors ceramic capacitors) e faigata ona talia. Ae e fiafia tele Philips: o se faʻamaoniga o 102 tausaga e sili ona taua!

 

Oe mafai ona vaʻaia, fale gaosi o filosofia, ae le o le maualuga tagata, ina ia mafai ona tauva, e tau i se tau taua, pe a fai o le tau e saʻo i le laina, pei o le ola o le oloa, i lona manatu, atonu e lua pe tolu tausaga i luga o le laina? O lea la o upu a le Palemia Wen Jiabao ei ai lagona Xing: O tagata fai pisinisi a Saina e i ai le mafaufau ma tagata fai pisinisi!

 

O le galulue soosootauau ma Philips, o se lagona loloto i le isi manatu o le mea lea: ia ola faatasi. I totonu o faʻalapotopotoga e faʻatupeina tupe e seasea maua lenei manatu. O le galulue faatasi ma Philips i ni nai tausaga, ina ia mafai ai ona faʻaaogaina oloa mo 20 tausaga, Philips, ma o la matou au inisinia sa fesoʻotai vavalalata ma le auiliiliina o mea sese, faʻatasi ma fuafuaga faʻataʻitaʻi, e faʻaauau pea i le tulaga masani o le maketi. Mo se faʻataʻitaʻiga, faʻaaogaina se eletise maualuga eletise o loʻo tausia lana talosaga, ma a maeʻa le itiiti ifo i le fa suiga.

 

 

Mo nisi faʻamatalaga, Faʻamolemole asiasi mai i la matou 'Upega tafaʻilagi: www.h-caps.com

Muamua:C sosoo ai:T

vaega

tala

FAAFESOOTAI MATOU

Faʻafesoʻotaʻi: Department Sales

Telefoni: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

Email: [imeli puipuia]

Faʻaopopo: 9B2, TianXiang Fale, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C