Condensatori ceramichi d'alta tensione sò gradualmente guadagnà ricunniscenza trà più clienti finali in u mercatu cinese. Ancu s'è parechje cumpagnie straniere di l'equipaggiu medicale anu stabilitu fabbriche in Cina, ùn hè micca faciule per i condensatori ceramichi d'alta tensione di produzzione domestica per entra in i listi di fornitori di cumpagnie di dispositivi medichi stranieri, postu chì i clienti finali medichi acquistanu principalmente condensatori da marche straniere. Tuttavia, i marchi stranieri sò veramente ansiosi di ottene fabricatori domestici di alta qualità di condensatori d'alta tensione in Cina.
Ricertamenti, ci sò stati cambiamenti in a situazione, cù famosi clienti finali medichi domestici è stranieri, cum'è Philips, GE, è Mindray, chì anu acquistatu gradualmente capacitori ceramichi d'alta tensione pruduciuti in Cina. Per esempiu, Philips hà inizialmente utilizatu condensatori ceramichi d'alta tensione (aranciu) pruduciutu da Vishay di Germania in i so equipaghji medichi cum'è scanners CT è macchine di raghji X. Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di condensatori ceramichi in Cina, Philips hà sappiutu ottene u listessu livellu di qualità cum'è i condensatori tedeschi utilizendu capacitori ceramichi d'alta tensione (HVC) di produzzione domestica. Questu hà aiutatu à Philips à ghjunghje à i so scopi di alta qualità è low cost, cunsolidendu a so pusizione di punta in u campu di i dispositi medichi.
Attualmente, parechje cumpagnie di i clienti finali preferiscenu ancu impurtà condensatori ceramichi d'alta tensione da Germania o Giappone (VISHAY/MURATA). Tuttavia, ci sò ancu opzioni domestiche affidabili. HVC hè una tale opzione, essendu una marca domestica chì furnisce condensatori d'alta qualità.
Analizemu a prestazione di condensatori ceramichi d'alta tensione. A vita è u prezzu di u pruduttu sò fattori impurtanti, in particulare per l'applicazioni high-end. Philips hà investitu una quantità considerableu di soldi in u sviluppu di prudutti durable è hà realizatu teste è analisi rigorose. Per mezu di a migliione cuntinuu, HVC hà indirizzatu prublemi riguardanti a rottura di i condensatori è hà migliuratu dimensioni, capacità è prucessi di fabricazione. Attualmente, i condensatori ceramichi d'alta tensione HVC ponu esse fatti cù materiale N4700 è anu sottumessu teste di anziane.
Hè da nutà chì certi clienti sò sempre stati scettichi nantu à i condensatori ceramichi d'alta tensione domestica è anu rifiutatu di pruvà campioni. Questu pò esse dovutu à certi pruduttori domestici chì vendenu condensatori chì superanu a so tensione nominale (vale à dì, condensatori cù una tensione falsamente etichettata) o micca selezziunendu materiali ceramichi adattati durante a fase di selezzione, risultatu in testi falluti. Esperienze negative cù uni pochi di cumpagnie cinesi anu diminuitu un pocu a reputazione di i fabricatori di condensatori cinesi. Tuttavia, ci sò sempre i clienti chì sò impressiunati da a sincerità di HVC è accunsenu à pruvà i nostri campioni.
HVC aderisce strettamente à i normi di qualità per assicurà chì i so prudutti sò coerenti cù quelli di i so contraparti tedeschi. In fatti, Philips hà realizatu teste di anziane nantu à i prudutti tedeschi è HVC, è i risultati anu dimustratu chì i prudutti HVC ponu ottene u listessu livellu di prestazione.
In ultimamente, u successu di u pruduttu dipende da i cunsiglii di a bocca. Questu hè particularmente veru in u mondu cummerciale, induve cunvince i clienti pò esse sfida. Per esempiu, i primi aduprati cum'è Mindray anu digià ricunnisciutu a qualità di i condensatori ceramichi d'alta tensione HVC. HVC hè capaci di pruduce condensatori di a listessa qualità cum'è alcune marche ben cunnisciute chì tipicamente si focalizeghjanu in l'applicazioni d'alta tensione invece di quelli di bassa tensione.
Per più infurmazione, visitate u nostru situ web: www.hv-caps.com