Un condensatore ceramicu HV fattu in Cina riceve appruvazioni da l'utilizatori finali domestici

News

Un condensatore ceramicu HV fattu in Cina riceve appruvazioni da l'utilizatori finali domestici

Condensatori ceramichi d'alta tensione sò gradualmente guadagnà ricunniscenza trà più clienti finali in u mercatu cinese. Ancu s'è parechje cumpagnie straniere di l'equipaggiu medicale anu stabilitu fabbriche in Cina, ùn hè micca faciule per i condensatori ceramichi d'alta tensione di produzzione domestica per entra in i listi di fornitori di cumpagnie di dispositivi medichi stranieri, postu chì i clienti finali medichi acquistanu principalmente condensatori da marche straniere. Tuttavia, i marchi stranieri sò veramente ansiosi di ottene fabricatori domestici di alta qualità di condensatori d'alta tensione in Cina.
 
Ricertamenti, ci sò stati cambiamenti in a situazione, cù famosi clienti finali medichi domestici è stranieri, cum'è Philips, GE, è Mindray, chì anu acquistatu gradualmente capacitori ceramichi d'alta tensione pruduciuti in Cina. Per esempiu, Philips hà inizialmente utilizatu condensatori ceramichi d'alta tensione (aranciu) pruduciutu da Vishay di Germania in i so equipaghji medichi cum'è scanners CT è macchine di raghji X. Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di condensatori ceramichi in Cina, Philips hà sappiutu ottene u listessu livellu di qualità cum'è i condensatori tedeschi utilizendu capacitori ceramichi d'alta tensione (HVC) di produzzione domestica. Questu hà aiutatu à Philips à ghjunghje à i so scopi di alta qualità è low cost, cunsolidendu a so pusizione di punta in u campu di i dispositi medichi.
 
Attualmente, parechje cumpagnie di i clienti finali preferiscenu ancu impurtà condensatori ceramichi d'alta tensione da Germania o Giappone (VISHAY/MURATA). Tuttavia, ci sò ancu opzioni domestiche affidabili. HVC hè una tale opzione, essendu una marca domestica chì furnisce condensatori d'alta qualità.
 
Analizemu a prestazione di condensatori ceramichi d'alta tensione. A vita è u prezzu di u pruduttu sò fattori impurtanti, in particulare per l'applicazioni high-end. Philips hà investitu una quantità considerableu di soldi in u sviluppu di prudutti durable è hà realizatu teste è analisi rigorose. Per mezu di a migliione cuntinuu, HVC hà indirizzatu prublemi riguardanti a rottura di i condensatori è hà migliuratu dimensioni, capacità è prucessi di fabricazione. Attualmente, i condensatori ceramichi d'alta tensione HVC ponu esse fatti cù materiale N4700 è anu sottumessu teste di anziane.
 
Hè da nutà chì certi clienti sò sempre stati scettichi nantu à i condensatori ceramichi d'alta tensione domestica è anu rifiutatu di pruvà campioni. Questu pò esse dovutu à certi pruduttori domestici chì vendenu condensatori chì superanu a so tensione nominale (vale à dì, condensatori cù una tensione falsamente etichettata) o micca selezziunendu materiali ceramichi adattati durante a fase di selezzione, risultatu in testi falluti. Esperienze negative cù uni pochi di cumpagnie cinesi anu diminuitu un pocu a reputazione di i fabricatori di condensatori cinesi. Tuttavia, ci sò sempre i clienti chì sò impressiunati da a sincerità di HVC è accunsenu à pruvà i nostri campioni.
 
HVC aderisce strettamente à i normi di qualità per assicurà chì i so prudutti sò coerenti cù quelli di i so contraparti tedeschi. In fatti, Philips hà realizatu teste di anziane nantu à i prudutti tedeschi è HVC, è i risultati anu dimustratu chì i prudutti HVC ponu ottene u listessu livellu di prestazione.
 
In ultimamente, u successu di u pruduttu dipende da i cunsiglii di a bocca. Questu hè particularmente veru in u mondu cummerciale, induve cunvince i clienti pò esse sfida. Per esempiu, i primi aduprati cum'è Mindray anu digià ricunnisciutu a qualità di i condensatori ceramichi d'alta tensione HVC. HVC hè capaci di pruduce condensatori di a listessa qualità cum'è alcune marche ben cunnisciute chì tipicamente si focalizeghjanu in l'applicazioni d'alta tensione invece di quelli di bassa tensione.
 
Per più infurmazione, visitate u nostru situ web: www.hv-caps.com
Prev:Y Next:X

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C